לאחר שההתרגשות והשמחה הגדולה דעכו מעט, הגיע הזמן להתפנות להפקת החתונה!
מלאכה לא פשוטה לכשעצמה…

שוחחנו עם כל הקרובים והחברים הנשואים, קראנו המון מאמרים ושוטטנו בעשרות אתרי אינטרנט
כל זאת בניסיון להגיע למעמד המיוחל הכי דרוכים שיש ומוכנים לכל תרחיש והוצאה!

בסופו של דבר הגענו יצרנו To Do List ארוך ומייגע אותו נצטרך ליישם לפני שנגיע לחופה:
(גזרו ושמרו :))

הכל מתחיל מארגון לפנים :)

  • לערוך רשימת מוזמנים ולאשר הגעתם בבוא הזמן
  • לבחור תאריך ולמצוא אולם / גן אירועים
  • טעימות טעימות טעימות
  • לעצב את האולם / גן אירועים או לבחור מעצב
  • סידורי מוזמנים בשולחנות
  • לבחור DJ
  • לבחור צלם/ת ועורך/ת וידאו
  • לבחור מאפר/ת ומעצב/ת שיער
  • לחפש אחר רב
  • לעבור על כל עניני הרבנות
  • לרכוש טבעות
  • לרכוש שמלת כלה
  • לרכוש חליפת חתן
  • לעצב ולשלוח הזמנות
  • אלכוהול
  • לחשוב על גימיקים ופריטים שיעשירו את המסיבה
  • להפתיע עם קטע אומנותי שייחד את החתונה שלנו
  • לבחור שיר כניסה לחופה
  • לבחור שיר שבירת כוס
  • לבחור שיר לריקוד הסלואו
  •  

    כל זאת בהתחשב שאנו רוצים לערוך חתונה מרשימה שלא תישכח במהרה אך עם זאת מבלי לקרוע את הכיס.

    איך עושים את זה? מסתבר שהכל טמון ברשימת המוזמנים שלכם:
    כמה מוזמנים יש לכם, מה טווח הגילאים,כמה הם מכירים אתכם ומה אופיים.

    לדוגמא, אנו החלטנו על חתונה לא גדולה של כ280 מוזמנים, שאת רובם המכריע אנחנו מכירים אישית
    ואחד הטיפים החשובים שקיבלנו הוא שזאת קודם כל רק מסיבה. מסיבה שהאורחים שלכם יישכחו במוקדם ובמאוחר
    ולכן חשוב להגדיר תקציב מוגדר מראש, שיתאים לצפי ההכנסות שלדעתכם תקבלו מהמוזמנים שלכם
    ולא כדאי להשקיע את סכומי עתק ושיעבוד כל הונכם באירוע הזה שיסתיים אחרי 5 שעות.
    הרי אף אחד לא יזכור שהופרחו יונים בדיוק כשהרב אמר "אתה רשאי לנשק את הכלה",
    או שהיו לכם מפיות בצבע אדום, כוסות מקריסטל ונרות מעוצבים על השולחן.

    עוד טיפ למסיבה מוצלחת טמון בגיל האורחים שלכם.
    ככל שיהיו יותר ח'ברה צעירים, כך רחבת הריקודים תיהיה יותר מלאה ותגרום גם למבוגרים יותר להתחיל לפזז,
    מה שיגרום לאווירה כללית של הנאה לכל המוזמנים, גם לאלה שרגילים לשבת על הכסא ולהשקיף על הרחבה.